090509

ALLA TJEJER GÖR TESTET
tonåren / kärlek / vänner / mogenhet / nöjd med

Tonåren
Hur gammal är du? 14
Har du det bra hemma? Jo, men det har jag ;)
Har du bra självförtroende? Nja.. ibland och ibland inte
Kan du lita på dig själv? Ja, det kan jag väl
Hur tycker du att ditt liv är? Ganska bra
Har du ett bra liv tycker du? Sådär, eller jo. Jag har ett ganska bra liv
Vill du ändra på något i ditt liv? Ja
Är du nöjd med din kropp?  Nej
Något du vill ändra med din kropp? Japp

Kärleken
Har du någon kille/tjej? Nej
Vill du ha kille/tjej? Jaa, det vill jag
Gillar du någon nu? Njae. Kanske ;)
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? Jaa, många
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? Helst långa

Vänner

Har du bra vänner? Aah, det har jag!
Du tycker om att va med dina vänner? Hahhah, Ja x)
Har du många vänner? Ja, det har jag väl
Vad heter dina bästa vänner? Mina flickor såklart. E, L, Foch M ;)
Vad är bäst tycker du, med få bästa vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra? Bästa vänner

Mogenhet
Har många sagt att du är mogen för din ålder? Ja
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? Ne, det är nog tvärtom faktiskt.. HAHHA

Har du fått höfter? Ja
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och "leka"?  Hahaaha, ja ;D
Du älskar att shoppa? Yes!

Nöjd med?
[x] Ögon
[x] Näsa
[ ] Händer
[ ] Fingrar
[ ] Naglar
[x] Ögonfransar
[x] Läppar
[x] Öron
[x] Ögonbryn
[x] Ben
[/] Ansikte
[x] Hy
[ ] Lår
[x] Hår 
[x] Röst
[ ] Fötter
[ ] Tår
[x] Rygg
[x] Armar
[x] rumpa
[x] mage
[/] helheten

/sof

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0