Lazyday today

Jag har haft problem med bloggen idag. Man såg bara halva sidan när jag loggade in... Det var jätteknäppt! Men nu är det som det ska vara, tur.
Idag har jag haft det tråkigt. Jag har varit väldigt lat. Jag har gått i mjukisbyxor och linnet som jag sov i hela dan. Hahha. xD 
Igår när jag skrev ett inlägg så hade jag en liten 'tävling'. Den som var snabbast och gissade rätt på frågan, skulle då få sin blogg länkad i alla mina inlägg jag skriver under en vecka.. Den som var snabbast var.. *trumvirvel* Louise! Hahha, gud vad töntig jag är.. Så idag börjar jag med länkningen. Inte för att hon kommer få så många läsare men det är ju en god gärning.. ;)

Nu ska jag kila ner och äta Ben & Jerry's Cookie dough med familjen. Ha det bra!<3





Kommentarer
Postat av: emelie

Åh jag vill också ha glass :( Fast jag satte nyss i mig en delicatoboll, men ändå (a)<3

2009-05-10 @ 20:26:00
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: sandra

mmm vad gott med glass.

2009-05-11 @ 16:45:58
URL: http://somsandras.blogg.se/
Postat av: sandra

Svar: vet inte, din då?

2009-05-12 @ 18:23:47
URL: http://somsandras.blogg.se/
Postat av: farmor

Hej sofia Du hade inte skrivit pöss på dig till mig,det var väl så där allmänt. Jag hittade det okt 2008 du ser vilket minne jag här .Jag tycker Du är en go liten el stor pössgurka,Hur går det med stickningen .hinner Du ?Kramar Farmor Farfar sover men han hälsar säkert oxå till vår pössgurka

2009-05-12 @ 18:53:08
Postat av: Linn

haha, gott med glass <3 :) Måste vara med varandra någon dag, kanske följa med mig till wilma ?:)

2009-05-12 @ 18:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0