Blunt&Pausini

Jag tror det var många som reagerade på mitt förra inlägg.. När jag skrev det så tog batterierna slut till mitt sladdlösa tangentbord så jag kunde inte skriva hela inlägget. Hahha. Jag hittade inga batterier, men jag sparade inlägget ändå. Nu har jag hittat batterier.

Nu är jag hemma från Högbo. Det var kallt och blåsigt. Regnade gjorde det också. Det började spöregna när vi var på väg hem så det var ju bra, för mig och mamma dårå. Men det var kanske inte så himla kul för dem tävlande och funktionärerna i regnet. Stackarna ;)



Dagens låt; Primavera in anticipo<3

Spelar ingen roll att jag bara förstår vissa ord hon sjunger, för den här låten tycker jag ändå är en av dem bästa jag har lyssnat på faktiskt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0