091128

Efter skolan igår hämtade mamma upp mig. Vi åkte direkt till Stockholm, vi checkade in på vårat hotell i Haninge och snabbkäkade på donken för vi trodde första föreställningen i globen började kl fem, men egentligen började den sju... Hahahah, kan inte fatta att vi tog så fel på tiden!

Och imorse försov vi oss, 50 minuter! Vi ville ha god tid på oss att äta frukost så därför ställde vi klockan så tidigt, men istället fick det bli en macka och lite varm choklad istället för våfflor flingor och allt annat gott det brukar finnas.

Föreställningen imorse var helt perfekt. Vi satt på plan A men ganska högt upp, vi hade jättebra utsikt över hela banan. Hehe, fast det kan man väl säga att vi hade på andra showen också.. Vi satt högst upp , på plan C. Fast jag inte är så  himla höjdrädd så darrade mina ben under halva showen, men det kanske berodde på att det satt en liten tjej bredvid mig som hade myror i byxorna..

Nej, nu måste jag göra lite svenska frågor. Om jag inte har fel så har vi läxor i alla ämnen den här veckan! Snacka om dålig fördelning!! Eftersom jag kommer få fullt upp i veckan måste jag lägga undan bloggandet ett litet tag. Bilder från både bionatten NEW MOON och bilder från idag och igår kommer jag väl lägga upp senare i veckan! Puss så länge


GLÖMDE DET VIKTIGASTE: Shoppade en del också. B.la ridbyxor(kommer inte ihåg märket), KL ridhandskar, strumpor, stickad jacson tröja och skor. Jag ville ha ett schabrak med brodyr där det står mitt namn men det vart aldrig av. Så det får bli till nästa år! :) Imorgon ska jag sitta bänkad framför tvn och se på horse show. Tror det börjar vid 10 om det är någon mer som är intresserad? :) Och imorgon kl 22.00 är det några kändisar som hoppar, b.la. bygglovs-Matte, Rickard Herrey och Musse Hasselvall! - FÅR INTE MISSAS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0