Well, I'm back!

Förlåt. Jag har skjutit upp bloggandet varje dag sen vi kom hem från Mallorca, och hur många veckor sedan var det då? Nästan 3 veckor! Jag har gått varje dag och tänkt 'nejmen jag behöver inte blogga idag, jag kan gå in imorgon istället och kanske lägga ut lite bilder från mallis.' Men somsagt. Har bara skjutit upp det. Men nu har jag tagit mig i kragen och äntligen börjat skriva.

Just nu tittar jag på twilight. Igen. Hehe. Var bara tvungen att titta, för på tv1000 har dem premiär för den filmen som uppvärming inför New Moon. Som jag, Malin och Emelie ska gå och se på torsdag, eller ja. Den börjar tolv på natten så man kanske säger istället att vi ska se New Moon den 20 November istället för 19:e... Spelar roll, man får säga hur man vill! 
På fredag fyller jag och min pappa år. Japp, ni som inte visste det så fyller jag och min pappa år samma dag. Och på kvällen ska vi ha släktkalas men jag kommer vara helt död eftersom natten innan kommer vi tre tjejer bara sova i 3 timmar! Sen måste vi upp för att gå till skolan.. Hahahahaha <3 Men man kanske kan sova när twilight visas för den kan man utantill vid det här laget. x)

I nästa inlägg kommer mallorca bilderna!!



Nu har jag också skickat in en bild till libresse årets häst! Som avslutas den 29 November i Globen Horse Show. Klicka nedan för att rösta på mimosen! <3

Årets Häst 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0