Mallorca del 2

Idag åkte jag ner på stan med mamma en snabbis. Jag fick med mig en klänning, tröja, trosor, mjukisbyxor och en t-shirt med mig hem. Sen när vi kom hem så satte jag direkt igång med lite läxor fram till alldelles nyss.

Här kommer lite mer bilder från mallis.

 
Kan inte fatta att mamma vågade sitta på den där kanten! Det var ett rakt stup bakom oss. Den dagen åkte vi galna serpentinvägar till Valdemossa.




Här är vi i Palma, utanför katedralen.


Underbara poolen och underbara palmerna!




Kommentarer
Postat av: emelie

Åååååååh, vad härligt det ser ut! Jag längtar till jullovet :)<3



OCH JAG JAG LÄNGTAR TILL TORSDAG FÖR DÅ SKA VI SE NEW MOON. AAH!

2009-11-15 @ 23:35:57
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0