Ajjjhh

Efter skolan idag så gick jag till skolans SYV, Ms Skanser. Vi kom fram till att vi två och kanske Moa i klassen ska till John Bauer den 27:e och hälsa på, se hur dem arbetar och sånt.

Sen gick jag och Frida till stan en snabbis och nu är jag här. Hemma.
Tittade nyss på Andra Avenyn på svtplay, jag somnade efter halva och jag orkar verkligen inte titta om den.. -.-x)

Nej men nu måste jag gå och göra något nyttigt, kanske städa lite i mitt rum eller ta en kall dusch så jag vaknar riktigt. Men först och främst måste jag ta en till alvedon, var hos tandläkaren igår och efter varje besök där så har man skit ont i tänderna. Speciellt när dem spänner tandställningen. Uscha!!!

Ja,  man kanske ska skaffa sig en lugg och glasögon... Som Emelie sa! Låta brynen vara och skaffa blåa gummisnoddar och pang så blir man en ugly!


Btw. Jag älskar Ugly Betty! Först och främst så missar jag aldrig ett avsnitt och för det andra så är hon ju asgrym!

















Kommentarer
Postat av: emelie

NÄÄÄÄÄÄÄ MENAR DU ATT VI ÄR ONORMALA!? :D VI ÄR HEEELT NORMALA, TYP.



NEW MOON. VID DEN HÄR TIDEN IMORGON KVÄLL. JAG DÖR. JAG DÖR. JAG DÖR. <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-18 @ 22:28:18
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: tim

Grattis soffis! du kommer få en kanon kväll med new moon! jag måste ta och kolla på den första, jag började lite förra helgen men det tog sånm tid att ladda upp filmen :S pussa på lars från mig också!



kramar natalie

2009-11-19 @ 20:06:59
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0