JUSSTE

Glömde säga att jag fyllde år igår. Släkten kom. Vi bjöd på smörgåstårta och köttbull- och korvspett med pasta. Mamma skrattade när jag tog lite spett och sa att det var lugnt och att jag kommer tycka om smörgåstårta när jag blir lite äldre. Men sin lilla mors röst. Om ni förstår vad jag menar.. x)

Av min familj så fick jag ett jättefint fat med två stora ljus, en tub sjal och sist men inte minst BILJETTER TILL GLOBEN HORSE SHOW NÄSTA HELG!! 27-28 NOVEMBER!! :)

Var bara tvungen att visa vad vi(jag och mamma) ska se på fre och lör. Avundsjuk Linn??<3

Fredag: 19.00 - cirka 23.00- Premiär

  • Invigningsceremoni
  • Invigningsprogram
  • Stafetthoppning med Stjärnor och landslagsryttare presenteras av Hästmagazinet
  • Internationell tidshoppning
  • Frieserkadrilj i svår klass
  • Shownummer med holländska varmblod, bland annat "tuigpaarden"
  • Internationell hoppning - Isuzu
  • JF PIGNON
  • Julavslutning med St Nicholas

Lördag: 09.00 - cirka 14.00. Dressyr - FEI World Cup™ Dressage Grand Prix

  • Domarceremoni - Judges ceremony - Le érèmonie des Juges
  • Globen Ponny Kür Cup Final presenteras av Sjöhagen Wear
  • FEI World Cup™Dressage - GRAND PRIX
  • Briars avskedsföreställning

Lördag: 15.30 - cirka 17.00. FAMILJEMATINÉ - med Owe Sandström. Värd Metro

  • Inledningsprogram
  • Internationellt shownummer med häst, hundar, getter
  • JF Pignon special för de yngsta
  • Torneamentum- riddarspel
  • The Muppets
  • Ryttar-Agility med landslagsryttare och deras hundar
  • Shetland Steeplechase
  • Schack
  • Stor o liten
  • mm. mm
  • Julavslutning med St Nicholas

 

6 dagar kvar! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Åhhh, vad roligt! :D Jag blir också lite avundsjuk på dej, <33 (a)

2009-11-22 @ 17:44:35
Postat av: linn

Haha, har inte sett inlägget förns nu (a)

GUD vad kul för dig :D:D Ja, lite (a)<3

2009-11-24 @ 17:06:02
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0