Var hemma idag

Igår fick jag jätteont i halsen och imorse när jag vaknade var det värre. Men jag tvingade på mig kläder och gjorde mig klar för skolan ändå. Sista minuten så bestämde jag att vara hemma... Så idag missade min grupp på no:n att redovisa och plus så missade jag göra spanska provet. Men allt det får jag väl göra imorgon ist... ÅH JAG ORKAR VERKLIGEN INTE MED SKOLAN JUST NU!!! VILL HA LOOOOOOOOOOOOOOOOV! (y)

Nu mår jag bättre iallafall, så jag ska ändå åka och rida i Högbo. Är så taggad så det inte är sant!!  Hahhahaha :') Idag ska jag rida ett sto som heter Ina, hon är en travare. :) Idag blir det markarbete. fem tousters!




Var nyss inne på högbos hemsida och titta vad jag hittade!! Jag lovar det är inte jag, men visst var vi ganska lika? :o  Det kan absolut inte vara jag, jag har aldrig jeans på mig om jag ska rida(inte ens i stallet), jag har också aldrig haft en sådan jacka och ja, det är inte jag!! xD

Kommentarer
Postat av: emelie

åh, vad bra att du mår bättre! :D<3 jag mår sämre nu, kan inte prata eller nånting :'(

2009-11-30 @ 17:03:13
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0