9km på 60 min?

Idag hade vi spanska prov. Det var hemskt. Glosorna man skulle skriva var det bara 3 st som stod på glospappret, som skulle vara med. Resten av glosorna handlade inte ens om kapitlet.. Dum, ful och ljus handlar väl inte om kärlek? Dah!
Iallafall, nu släpper vi det. Imorgon har vi någon himla sports day och vi ska springa.. Man fick välja hur långt man ville springa, 3,7km på 60 min, 5km på 35min eller 9km på 60 minuter. Jag valde full, så jag ska alltså springa 9km på 60 minuter imorgon.. Vid högskolan och typ boulognern. Tror jag.. Herregud, vad har jag gett mig in på!!
Vi har typ sports day varje månad och varje gång ska vi göra något nytt. Dem borde ha med ridning, så jag kan visa dem dryga töntarna att jag är iallafall bra på någonting.. Och CROSS borde vara med! Men skridskoåkning ska iallafall vara med, då behöver jag iallafall inte skämma ut mig. :')






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0