Mallorca Calling

¡HOLA! Nu har vi landat och gjort oss hemmastadda pa underbara varma Mallorca! Det ar jattebra att det finns dator har sa jag kan ha lite kontakt med er dar hemma.. Vi har det iallafall jattebra. Igar landade vi vid elva pa morgonen och vid halv tolv akte vi buss till varat hotell, Vista Sol... Nastan alla hotell pa magalluf heter nagonting med Sol.. xD Iallfall.

Idag var vi pa stranden som ligger typ 300 meter fran varat hotell och vid hotellets pool. Bade idag och igar somnade vi alla fyra i solstolarna. Och allihopa har fatt farg, mest jag och mamma. Hahaha, :)

Nej nu hinner jag typ inte blogga na mer.. Maste checka lite andra bloggar innan tiden tar slut. Om jag har tid sa bloggar jag mer nagon annan dag i veckan. Sa hall er uppdaterade! ¡PUSS! <3


Kommentarer
Postat av: emelie

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, VAD HÄRLIGT! Fatta avundsjuk jag är :D<3<3

Här är det svinkallt och regnigt, tråk :(

2009-10-25 @ 19:48:50
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: linn

ÅH VAD KUL :D<3

Ska hälsa wilma från dig också :D<3

HA DET SÅ BRA<3<3

2009-10-28 @ 14:06:51
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0