Hemma hos Linn

Är hemma hos Linn nu, jag hängde med henne till Grs idag. Vi cyklade, är så stolt över oss! Igår longerade vi Wilma, men det gick inte precis super. Hon är väl inte så van att bli longerad.. Hon bockade o så. ;P Efter Wilma åkte vi till Linns medryttarhäst Frida. Men jag åkte typ hem efter en halvtimme för det är så jäkla kallt ute! Tänk i somras, när det typ var 16 grader ute frös man ju ihjäl och nu är det liksom 4 grader ute! BURR!

Senare idag ska vi hem till mig, gissa vad vi ska göra? Plugga... I veckan har vi jättemycket läxor så vi måste plugga lite idag. Imorgon ska vi kanske träna lite agility med våra vovvar. :) Kanonkul.



Lånade en bild av Linn. Här är Wilma! <3



Kommentarer
Postat av: tim

hej sofia! jag har precis fått tillbaka internet och det första jag kollar är din blogg <3 vem är wilma och vems häst är det? har morbror köpt en ny cross? vem är du avis på? hur går det med s&s luddarna? kramar natalie

2009-10-04 @ 10:10:19
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0