090918

Krille har en jättesnygg lägenhet som ligger på brynäs. Jag har paxat den när jag flyttar hemifrån.. Eller.. Jag flyttar nog direkt till Italien när jag flyttar. Jag ska bo nära Diddi, så jag kan ta hand om henne när hon blir äldre.
Fast jag vet inte vad jag ska jobba med.. Åh, jag orkar inte tänka på vad jag ska bli. Jag blir så galen för jag har absolut ingen aning vad jag vill jobba med..! Jag har tittat igenom "Program väljaren" några gånger men har inte fått något intresse för någon skola än. Men det kommer väl, hoppas jag.

Idag har jag haft skit ont i ena benet. Jag vet inte riktigt vad det är. Det liksom viker sig, så om jag inte är beredd så ramlar jag pladaskt ner på marken. Benet viker sig inte där vid knät utan det är uppe vid låret. Det kanske är någon sena som är lite knäpp.. Eller äsch jag vet inte. Men det är otäckt iallafall. Det känns som om benet krampar eller nått..

Nu ska jag snart krypa till kojs, jag är jättetrött! Imorgon bitti måste jag städa mitt rum. För första gången ser det ut som om en tonåring bor där. Jag ska nog också hänga med Frida till Bobby imorgon, om Frida mår bättre. :)






Kommentarer
Postat av: frida

Synd att det inte gick.. Men du får följa med snart, jag lovar, <33 :)

2009-09-19 @ 20:20:53
Postat av: Diddi

Men hallè!!!!!!!!!!!!!!!Jag som trodde du skulle komma tidigare sè vi kunde parta och ragga italienare.....

2009-10-02 @ 14:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0