Mallis

I söndags var jag på stan med Linn, som jag också skrev i det förra inlägget.. Jag köpte en bikini, eftersom vi ska ju till Gran Canaria på höstlovet v 44! Jag måste bara säga det här, jag har trott hela tiden att vi ska till Gran Canaria men igår fick jag reda på att vi ska till Mallorca ist. x) Jag vet inte varför jag trodde att vi skulle till GC men ajah. Jag kanske råkade blanda ihop Mallorcas och Gran Canarias huvudstäder? Om jag inte har fel så heter dem båda Palma eller nått..?

På Mallis pratar man ändå spanska och det är en ö.. Så lite rätt hade jag iallafall! :) + Att mallis är finare.. har jag hört.

Sen efter stan åkte vi till Brukhundsklubben med våra hundar. Det gick väldigt bra för både Dixi och Ludde. Fast jag hade lite svårt med Ludde, han kunde inte koncentrera sig så bra när det var andra hundar i närheten. Men det är bara att träna bort! Annars är han skit duktig på att köra agility. Wow vad jag är stolt över honom. :)

Nu måste jag fortsätta med matten och sedan blire dusch. Ikväll hoppas jag på att jag lägger mig tidigt men vem vet, jag kanske fastnar framför datorn hela kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0