Caballos

Det är väldigt mycket i skolan nu. Hade matteprov igår som inte gick så himla bra..Fast jag var ganska förberedd. Idag var det spanska prov, som gick väldigt bra och efter det hade vi "sjungprov" på musiken. Vi sjöng  typ hela tiden i 60 minuter, fatta hur hes och torr man var i halsen efter det! Hahha, men det var väldigt kul, iallafall. :)

När jag kom hem gjorde jag en kladdig kladdkaka och åt upp en fjärde del av den. Jag var så hungrig och orkade inte göra något annat, men ibland får man vara onyttig. (a)

Efter det kopplade jag hundarna för att gå en långpromenad och var precis i dörren när jag fick sms av Linn, som ville ha hjälp med Wilma. Så jag sprang in igen och bytte om till ridkläder och cyklade till stallet istället. x)

Vi red lite dressyr på banan och galopperade i skogen, jättemysigt! Efter Wilma åkte vi till nästa häst. Till Frida. Linn red Frida på en fotbollsplan. Jag och Julia byggde lite hinder som hon hoppade. Det var också kul, förutom att myggen hållde på att äta upp mig..
Och nu är jag äntligen hemma!

Imorgon ska jag och Linn cykla till Grs. Det är typ 8 km dit för mig.. x) Men jag tror att det ska bli bra väder imorgon så det är ju bra. Linn ska rida lektion där och efter det ska vi till brukshundklubben med Ludde och Dixi! :) Kanonkul. Fem toasters.

Nu måste jag duscha, lägger kanske in några bilder från idag senare.. Vi får se.


Kommentarer
Postat av: linn

Haha, horses <3

2009-10-01 @ 18:01:45
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0