Hemma

Imorgon har jag en jäkla massa planer, och alla är runt mitt på dagen, så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna planera ihop alltihop. Jag vill ju hinna göra allt, plus att jag måste plugga... Har iallafall bytt mötet med Jennie till ikväll istället.

Jag kom väl hem från stan för någon timme sen och när jag kom hem gick jag ut och lekte med Ludde. Jag kom precis in när det började regna, asnajs tajming liksom! Det vart en film och några bilder ute, så vi får se om jag lägger upp dem senare, när jag orkar så säga.. Hehe. Åh jusstja! Det vart en film från igår när jag hoppade Julia också. Jag lägger in den snart!



Det blåste värsta mycket så videon kommer vara mycket bättre om man inte har något ljud till.. Otekniska jag förstår typ inte hur man gör. xD Hahaha!



Varför veden ligger ner är för att det har blåst ner.. Men det förstår väl varenda kotte, ville bara säga det innan någon skriver. 


Titta vad fin han är, våran Ludde!

Kommentarer
Postat av: linn

Mysigt det ser ut :D<3

2010-04-17 @ 21:27:49
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Bella

fin hund :D

2010-05-01 @ 19:58:30
URL: http://perssonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0