Hurtfia

Har varit ute och gått med min kusin i två timmar nu, hur skönt som helst! Och jag trodde det skulle bli en katastof när jag gick med alla tre hundar själv, men det gick förvånat bra faktiskt. Jag hade Lillens koppel i högra handen, för han gillar att gå mitt ute i vägen och själv. Haha, knäpphund. Och Luddes och Rasmus koppel i den vänstra handen. Det gick hur bra som helst! Jag och Maria möttes på mitten och gick en sväng, sen gick vi till min farmor och hon bjöd på chokladbollar, hahah! Det kändes verkligen skönt att stoppa i sig en chokladboll när man var ute och gick liksom... Nej, men det är alltid lika roligt att träffas, vi gör ju inte det så ofta.



Mina anda kusiners hund, som vi nu har haft i en vecka. Dem kommer hem från Tyskland ikväll. 

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, huvudet på spiken där, or what? :)

2010-04-07 @ 23:14:38
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0