Psycho psycho psycho!

För flera år sedan så var det tre tjejer på min gata som Alltid var tillsammans. Och det var jag, Hedvig och Josefin. Sen Josse flyttade så har vi knappt träffas någonting. Men idag var jag hem till Josse en sväng och sen drog vi ner på stan och fikade. Det var värsta mysigt att träffa henne igen. Men sen var hon tvungen att jobba så då följde jag med henne dit och hjälpte till. Jag tror seriöst att jag kommer få träningsvärk i armarna imorgon, hahaha!

Jag har börjat sagt psycho hela tiden. Hahah, och det är askul. Jag har minst ett psycho i varje mening. Vad gör det då mig för person? Fjortisar brukar ju ha minst sjutioelva stycken typ och likom i varje mening... Vad är jag då för någon som säger psycho hela tiden? Hahha
Jag bjuder på en psycho bild, hahah. Den här var bara den enda som var ganska normal ändå..  Resten är bara såå psycho.

Nej, nu ska jag sticka. För nu luktar det gott i hela huset. Och det betyder mat, hembakad pizza. Vilken fiesta alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0