agilityn idag

Snälla. Ta bort ljudet. Jag är ju för hemsk!

Det här går ut på att man ska tävla med hunden. Att få hunden snabbare. Den som kommer snabbast till belöningen vinner. Enkelt eller hur? Om hunden hinner först till belöningen kommer den då bli mycket mer lugnare nästa runda. För då tycker han att han är en överlägsen vinnare. Men om föraren hinner före hunden. Då tar hunden i mycket mycket mer nästa omgång. Förstår ni? Kolla på filmerna så förstår man bättre!



Här hinner ju Ludde före mig.

  

Så därför tar han inte i lika mycket i dem här omgångerna.



Men här är han snabbare!

Jag kan skriva om filmerna senare. Nu måste jag göra mig klar. Ikväll har vi kräftskiva med massa folk. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0