fyfan

Jag ska ALDRIG aldrig aldrig aldrig aldrig ut i skogen igen. ALDRIG! Idag när jag var ute och sprang så träffade jag på en stor svart jävel. Såklart, att jag alltid ska se ormar! AAAAAAH! Alltid. Uh, jag kan inte förstå att jag skriver om det här. Jag är helt förstörd! Tårarna har jag precis fått stopp på. Jag hatar det här. HATAR! Vissa tycker det här är hur löjligt som helst, "Vaddå? Det är ju bara ett litet djur som är mer rädd för dig än vad du är för honom" Men så är det inte, inte alls!

Asså ödlor, spindlar, ja allt sånt skit går ju bra. Men djur som inte har ben, är bara UUUH!


Kommentarer
Postat av: Emmis

Aha, på så vis, men vi skall ner till svärfar någon gång den 16:e, sen åker vi hem typ 20:e, ni kanske är hemma någon av dom gångerna... :) Men jag ringer innan och kollar då när jag vet... :)

2010-08-02 @ 21:07:28
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Moa

gumman <3 jag tycker synd om dig <3

2010-08-02 @ 23:30:16
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0