look-a-like

Idag har jag käkat Max med Diddi och mina kusiner. Förresten, varför min moster kallas Diddi är för att en av mina kusiner kallade henne det när han var liten.. Och sen dess har alla sagt Diddi. I italien är hon Britta. I sverige är hon Diddi. Iallafall. Sen lirade vi Wii. Senare på kvällen drog jag iväg på bio med Malin, Emelie och Moa. På premiär sörru! Vampyrer suger, typ världens bästa parodifilm! Vänta, finns det egentligen några parodifilmer? hm, det har jag inte tänkt på. Men den var kul! Alltså visst finns det parodifilmer, men jag menar som har gått ut på bio och sånt tjafs? Hm.

Anyway. Emelie är lik Kitty Galore! Och ja, jag kollade upp namnet. Det var ju inte så att jag redan kunde det.... jag lovar!


Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHHAAHHAHAHAHA fan vad ful jag är :D

2010-08-19 @ 13:08:41
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0