nighty night!

Jag har börjat fått en väldigt dålig vana måste jag säga. Skolan gör mig så trött så jag sover några timmar när jag kommer hem. Varje dag! Och sen vaknar jag till ungefär middag och det ända jag vill göra då är att somna om. Jag får bara inte låta det fortsätta såhär! Imorgon ska jag ut och springa när jag kommer hem... Det sa jag igår också förresten, att jag skulle springa idag. Men tror ni det vart av? Näää. Senare på kvällen drog jag iväg till Högbo för att rida. Jag trodde det skulle vara ovant att komma upp i sadeln igen efter en lång sommarpaus. Men det var som att man aldrig slutat!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills Fångarna på fortet börjar. Jag måste nog ut och röra på mig för att hålla mig vaken.. Haha, man är som en zombie!

Förresten. Jag var skitnervös igår morse när skolan började! Men när man började prata med dem i klassen så släppte det helt. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hola señorita! hoppas att dina forsta dagar i skolan har varit kul! jag kommer hem pa torsdag natt sa far se om jag till skolan pa fredag.. vi ses nar jag kommer hem! PUSS & KRAM!! / m

2010-08-24 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0