pissväder

Fy vad det regnar. Värsta spöregnet. Tror ni man kommer hem från Italien för att få lite regn kanske? NEJ! Det regnade dem sista dagarna vi var där.. Och så när vi kommer hem så regnar det ännu mer. Sommarn får ju inte ta slut än! Hallå? Den har knappt börjat för tusan.. Och skolan börjar nästa vecka, fy vad hemskt. Sommaren 2010 har gått så fort!

Snart ska jag dra med mig hundarna ut på en promenad.. Kul. Lilla hunden kommer jag få släpa med mig hela vägen. Han vill ju hellre ligga inne i sin varma stol. Men den stora hunden gillar pölarna, så med honom kommer det gå bra med iallafall.

bye, nu ska jag ta på mig mina stövlar. och regnjacka och regnbyxor och mössa.. och vantar. och halsduk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0