aaaaa...aatcho!

Hej. Nu tycker jag vi kör lite "det här visste ni inte om mig" punkter!

Jag tycker om Baby med Justin Bieber. Men bara den låten. "And I was like baby baby baby oooooh!"
♥ Jag vill flytta till ett större hus. Jag gillar inte huset jag bor i nu... Helst till valbo eller hedesunda! Det vill faktiskt mina föräldrar också, ha ett större hus. Dem kollar faktiskt på hus.... Fast tanken på att flytta gör mig lite rädd ändå. Har ju fan bott här i 14-15 år!
Jag slog nyss armbågen i tangentbordet, fy fan vad det gör ooooont! Aouch!
Jag klarar inte av att ha riktiga blommor i mitt rum. Hur bra jag än är(vattnar och sånt) så dör dem. Vad gör jag för fel? :s Just nu har jag två plastblommor i fönstren och en tom vas på golvet. HAHA!
Jag klarar inte av att ha stökigt i mitt rum. Blir liksom förbannad när det ligger grejer på golvet. Jag städar mitt rum varje dag bara för det.
Jag gillar Johan Palm, men inte lika mycket som SHREK-EMELIE.
Jag är beroende av facebook, men vem är inte liksom?
Jag grinade tidigare idag, jag kollade igenom gamla bilder på mig och mina vänner. FY FAN VAD JAG ÄLSKAR ER TJEJER!
Jag har lock för öronen.
Jag somnar med fem kuddar och vaknar med en... Om jag har tur.
Om jag ska gifta mig ska det vara med Erik Hassle eller Martin Timell... Eller Bert Ljung! Annars får det vara.


Nej nu kommer jag inte på något mer att skriva. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: SHREK-EMELIE

johan palm <3

men inte erik hassle, hahaha. håret! xD

2010-08-31 @ 18:09:39
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Tim

bert ljung!? du är inte klok..

2010-08-31 @ 21:28:07
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0