M.E.S

Vad skönt det är nu med lite sol! Idag tror jag det var 25 grader som högst. Skööööönt! Men nästa vecka får det gärna regna för då är jag i Italien. Mohaha, nej jag ska inte vara dum. Bara lite. Sol vill vi iallafall ha! Fast nu är det molnigt ute igen. Frågan är om man ska ha en klänning på sig ikväll? Jag ska ut och äta med mina shrekmesiga kompisar. M.E.S. Moa, Emelie, Sofia. Värsta gänget liksom! Hm, jag kör nog på klänning. Och vita nya converse! Men jag fryser ju så hemskt. Men jag kör på det ändå! byebye

Här kommer några bilder på mina två hundar. En hund är matgalen(ledtråd; den lilla svarta) och en annan som bara är gggg-galen!





friiiisbeeeee!


Kommentarer
Postat av: emelie

det var faktiskt lite creepy :o

lillen får aldrig frisbeen juu :( xD

2010-08-01 @ 17:04:58
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0