Fy helvete, mamma rädda mig!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH fyfan vad rädd jag är! Jag sitter och kollar på filmen Mirrors i mitt rum nu, skönt att det är ljust ute iallafall. Den är lite äcklig om jag säger så. Jag har bara kollat i 20 minuter och har inte hängt med så mycket, men den där killen är just nu i ett mörkt hus och lyser med en ficklampa på en spegel. Man ser handavtryck på glaset men det går inte att ta bort dem, hur mycket han än försöker. Då fattar man ju att handavtrycken är på andra sidan av glaset. Läskigt. Och jag kan inte sluta tänka på den gången jag sov hos Maria när vi fick syn på ett jävligt stort handavtryck på hennes fönster. Haaaaaaaaaaaaaaaha, jag är rädd. Och jag älskar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0