ensamt

1. Vad heter du? Sofia Samuelsson.
2. Vad kallas du? Fia.
3. Vad vill du bli kallad? Sofia, Fia.
4. Födelsedatum? 941120
5. Stjärntecken? Sssskorpion.
6. favorit musik? Väldigt blandad.
7. Msn? Jadu.
8. Troende? No.
9. Vart bor du? - Gävlebocken.
10. Vad har du för mobil? Iphone, youphone, e.t.phone home.
11. Har du en egen dator? Skoldator bara.
12. Har du någon bästis? Ja.
13. Har du något husdjur? Två hundar.
14. Sommarens planer? Jobba och vara med vännerna så mycket som det bara går. Italien också kanske!
15. Vad älskar du mest? Mina vänner.
17. Favoritband/artist? Robyn.
18. En bra låt? Mikrofonkåt.
19. Namnsdag? Ehm,,, eh. Maj? ah nån gång då tror jag, I donno.  
20. Vad skulle du vilja heta?
Vet inte.
21. Vad heter du på din msn just nu? Sofisamuelsson .
22. Hur många olika grupper har du? Grupper? På msn eller vad?
23. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Pappa jag vill ha en italienare!! Hahaha eller inte. Njaa, han ska vara längre än mig, och brunett. typ.
24. Var skulle du bo om du fick välja? NY eller Italien tillsammans med min moster.
25. Vad har du på dig? Kläder.
26. Har du något i håret just nu? Satt upp det i en slarvig svans ba.
27. Vad har du gjort idag? Myst med Moa.
28. Hur mår du just nu? Njaaaa, ok.
29. Hur brukar du annars må? Bra!
30. Har du några syskon? En lillebror.
31. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad!
32. Vad är det finaste som finns? Mina vänner.
33. Vilken är din favoritdryck? Vatten.
34. Vilket är ditt favorit tv-program? Hm.. jag vet inte.
35. Vem är din förebild? Roffe bengtsson, Potter b.la.
36. Vad är bäst med dig? Min humor.
37. Hatar du någon just nu? Hata är ett starkt ord. Men JAAA!
38. Saknar du någon just nu? Ohja, flera stycken!
39. Är du allergisk mot något? Nej. Fast jag sa att jag var allergisk mot småbröder när jag var liten. Haha, jag var nog rätt less på Alexander då tror jag..
40. Hur många bilder har du lagt ut? Vart någonstans? På bloggen? Eller face?
41. Gillar du någon? Ja.
42. Isåfall vem? Ja.
43. Vad är din civilstatus? Singel
44. Är du homofob? Haha nej!
45. Vad gjorde du igår kväll? Myste gaaaaalet med Granström.
46. Vilken är den godaste frukten? heeey apple!
47. Den godaste grönsaken? Morötter.
48. Och bästa bäret? Jordgubbar.
49. Är du underviktig? Nej.
50. Hur lång är du? 163.
51. Vad är du bra på? Skratta.
52. Något du tycker är kul? Ibland kan precis allt vara roligt. Min humor är sjuk.
53. Har du varit ute idag? Hihih, nej.
54. Vem ringde du senast? HAHAHAHAHHAHAHAHAHA, det vågar jag inte säga.
55. Vad var du senast arg på? heh.
56. Hur många hus har du bott i? 
57. Bäddar du sängen?
Ganska ofta faktiskt. Men inte alltid.
58. Snarkar du? Nej.
59. Vem sov du senast hos? Fam. Eriksson.
60. Har du ett sladdlöst tangentbord? Bärbar dator.
61. Vad lyssnar du på just nu? Jag kollar på en film, PENELOPE.
62. Vill du tatuera dig? Jo kanske. Eller nja..
63. Vilka sidor/program? Ehm. Bloggar eller? Då är det iallafall Blondaa, Emliah, moagranstrom, louisewi och jonesocggiftet.
64. Laddar du olagligt ner musik? Nej.
65. Vad stör du dig på? Fjortisar.
66. Vad är kärlek för dig?
67. Brukar du lyssna på hög musik? Hihi, ja.
68. Vad gör du om dagarna? Är i skolan, rider, vänner..
69. Tycker du om popcorn? Ohjaa.
70. Vad är din favoriträtt? Stekt ris med kyckling på kina! MUMS!
71. Har du skärt dig nån gång? Bara av misstag, inget annat.
72. Är du död? Ja, jag dör ganska ofta faktiskt.
73. Är du osynlig? Ibland.
74. Har du fräknar? Inte många.
75. Har du posters på dina väggar? Hihi nej.
76. Vilket ämne har du bäst betyg i? Just nu har jag verkligen ingen aning!
77. Vilket ämne har du sämst betyg i? No idea.
78. Favorit loka? Dricker inte loka.
 79. Älskar du din dator? JA.
80. Är din dator bög? -JA. Det är bögarnas fel.
81. Vilken är din favoritbok? twiiiilight.
82. gillar du bubblor? Bubblor, hahahah ja.
83. Bada eller sola? Sola och spana på killar i högbo. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA. not.
84. Åska eller sol? Va fan tror du?
85. Vinter eller sommar? Sommar.
86. Knarkar du? JA.
87. Röker du? NEJ.
88. dricker du? Ibland ja.
102. Beroende av något? Face.
103. Vem står dig närmast? Mina vänner.
104. Vad klarar du dig inte utan? Min mobil.
105. Behöver du mer kärlek? Nej.
106. Är du natt eller dagmänniska? Ingen aning. Lite natt, lite dag.
107. Vem skrev du senast med på msn? Hm... jadu. Andreas tror jag. Fast det var ett tag sen.
108. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? En del.
109. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? Bakåt.
110. När ska du flytta hemifrån? När jag har gått ut skolan och fått ett fast jobb!
111. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Nej.
112. Vill du ha barn någon gång? Nja. Vill inte ens tänka på det nu..
113. hur stor säng har du? 120.. Skön. Men man vill ju ha större såklart.
114. Vill du ha längre/kortare hår? Längre.
115. Gillar du Schlager? Haha, nej.
116. Har du en dålig hårdag idag? Japp.
117. Favoritfärg? Lila, svart, grå.
118. Dagens händelse? Var med Moa på förmiddagen bara.
119. Vad är klockan nu då? 18:02


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0