sneak peak..

Imorgon ska jag inviga det nya året tillsammans med Linn, Emelie och Julia Knorresson! Fan, vad jag längtar!! Jag älskar er mina små.. kvack kvack! Fast lite synd är det ju att man inte kan fira med alla man älskar, lite mycket faktiskt!

Aja. Det här året kommer sluta så himla bra, för just nu har jag världens bästa omkring mig. MYS! Och jag känner på mig att 2011 kommer vara minst lika bra som det här året har varit. Mer mys, haha!

Och jag lovar, jag ska ta så många bilder jag bara orkar imorgon för att sedan smälla upp dem här på bloggen och face, tihih!

Kommentarer
Postat av: Maria

aw vilken söt!!

2010-12-30 @ 20:31:30
URL: http://mmarial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0