uppe med tuppa

Jag vet inte om jag är en nattuggla längre. Jag brukar somna runt tolv på kvällarna, och då är jag sjukt trött. Och nu på mornarna har jag börjat piggna till lite mer än vad jag gjorde förr. Fast man behöver ju inte vara en morgonmänniska för det, men ändå. Idag är jag iallafall glad. Det är fredag.

Nu ska jag börja göra mig klar för skolan. Idag har vi tre timmars matte och idrott. På gympan ska vi spela basket, helt ok tycker vi inte? Jo. Och efter skolan ska jag ha hoppträning ute i Sand(bög)viken, men jag är inte alls taggad på det. Hoppas det blir snöstorm som förra veckan, så jag kan stanna hemma. Hehe. Det var för jobbigt att ta sig ut på motorvägen då. Iallafall, ikväll blir det idolmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0