10.12.25

Hur mycket pengar har du på din mobil?
Har du fått en kyss den senaste veckan?
Ja.
Hur lång är du? 163 cm.
Vilken är den senaste filmen du sett? Kan du vissla Johanna.
Hur löd ditt senaste mottagna och skickade sms? Mottagna : Hemlis. Skickade : Hemlis.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och. Det kan vara rätt skönt att prata ibland, men ändå inte.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget. Dem är bara sambos.
När såg du senast din mamma? För 10 min kanske.
När vaknade du idag? Runt tolv, hehe.
Vilken är din favoritplats hemma? I min säng eller sittandes på byrån. Hihi.
Vilken plats föredrar du minst hemma? Badrummet nere.
Vem får dig att må bra? Mina bästa vänner.
Hur stor är din säng? 120x200.
Var har du bott/bor? Brynäs och bomhus, och där jag bor nu..
Tycker du om kinamat? Äääääälskar! Kärlek till kinamat för fan.
Tycker du om kaffe? Nej.
Vad dricker du helst till frukost? Multi eller oboy.
Kan du spela poker? Jadå.
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? John, pappa och Malin!
Vill du ha barn? Jaa säkert.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska och jag börjar lära mig allt mer italienska nu! Happyface.
Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tur det.
Föredrar du havet eller bassäng? Havet.
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
Äger du dyrbara smycken? Ja, kärlek.
Kan du rulla med tungan? Jajamensan.
Vem är den roligaste människan du känner? Emelie, Moa, Max och pappa. Hahaha!
Vad har du för ringsignal? Old phone.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Inte jag, men mina föräldrar har.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En dalahäst. Hihi.
Kan du byta olja på bilen? Nej.
Vilken var den senaste boken du läste? Jag kommer inte ihåg vad den hette, så bra var den.
Dansar du i bilen? Hahah ja!
När var du i kyrkan senast? Jadu, det var ett tag sen.
Hur många hål har du i öronen? Två på högra och ett på vänstra.
Har du någon piercing? Nej.
Röka eller snusa? Inget, pucko.
Om du skulle välja en ända person att vara med just nu, vem skulle de vara? Mormor.
Vem var du hos senast? Hos farmor och farfar i stugan.
Vem va hos dej senast? Jeppe och Lennart.
Bästa ämne i skolan? Inget, haha!
Vem sov du hos senast? Hmhm. Jag vet inte..
Vem var din allra första kompis? Det lär nog vara Nina, Daniel, Josefin eller Sofie. Jag har ingen koll. Men dem var iallafall mina första bästa vänner.
Har du sagt sanningen på alla frågorna? Klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0