Of all the lonely people in the world, I wanna be loved by you

Geografiprovet gick ganska bra idag faktiskt. Tur det! Imorgon är det engelska förhör, på onsdag är det någonting-som-jag-har-glömt-bort noprov, på torsdag är det ett nationellt prov(delprov A svenska tror jag) och på fredag är det spanskaprov. Herregud. Jag har så mycket i huvudet just nu så det inte är sant! Vad skönt det kommer bli med lov nästa vecka, jag säger bara viiiiila!

Idag var jag i Högbo igen, jag hade en häst som heter Chili. Han är så otroligt vacker tycker jag, så att åka dit och titta på honom gör mig bara glad! Hahaha. Eh, vi hade markarbete och det gick kanon.

Nu måste jag plugga in lite engelska glosor som vi har tills imorgon. puss hej!


Kommentarer
Postat av: ästare på spanska)

Spanka :D

2010-02-23 @ 10:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0