22/1 & 23/1 - 10

Igår tog jag och Linn bussen till Sandviken efter skolan. Vi åkte från Gävle vid halv tre tiden och kom till Högbo runt kvart över fyra. Det var väldigt smidigt att åka buss tycker jag, ska nog åka buss varje fredag..
Igår red jag Julia, som jag också hoppade förra fredagen. Det gick väldigt bra! Här nedanför är det lite bilder, men dock ganska suddiga.. Det är inte lätt att få bra bilder i ett ridhus, och speciellt inte med en mobil. Tack Linn <3


Ibörjan av träningen. Den där stora vita är Julia, och jag är den dära blåa. Hahha




Hehe, vi höjde hinderna sen!

Vi gjorde inte så jättemycket mer igår kväll. Vi käkade chinamat, pratade och tittade på Let's Dance. Idag åkte vi till Grs, jag tittade på när Linn red.


Dem hade dressyr! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0