Äntligen!

Äntligen loggades jag in på blogg.se, är det någon mer än jag som det har krånglat för? Åhhh, vad arg jag är(!!)

Jag har tittat igenom lite bilder på mig när jag rider, gamla gamla bilder!(och väldigt suddiga) Som verkligen väcker fram fina minnen. Så här kommer några:


Jag och ponnyn Frasse. När han var ny i Högbo kunde han inte så mycket, så dem som var rutinerade och lätta fick rida honom.. Han var helt galen! Hahahah, lilla envisa häst jäkel! Honom har jag nog ramlat av flest gånger på, men.. jag föll ju inte så långt iallafall! x) Han var 115 cm i mankhöjd. Frasse är hos änglarna nu, dem tog bort honom för någon månad sen.



Min första medryttarhäst Sunny Boy. <3 Han stod uppstallad i Tolvfors och sen lite i Järvsta. Wilma(min nuvarande sköthäst) stod faktiskt i samma stall som honom i Tolvfors faktiskt! :) 


Jag och ridskoleponnyn Kalif. Min första riktiga tävling, blev felfri. Stolt kusin bredvid mig! ;)


Jag och Bertil. Bilden är tagen från en video som jag har försökt att lägga in men det funkar inte just nu, så jag kan väl visa den någon annan gång istället! Bertil är en liten ful-söt ponny som älskar att hoppa!

Nu får det räcka!

Kommentarer
Postat av: tim

haha men gud! den där bilden har jag glömt bort! gott nytt år järvstaligan!

2010-01-04 @ 13:32:58
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0