Gud, vad jag har börjat babbla om Sandviken.. Eller hur? x)

Heh, ja. När jag läste igenom mitt förra inlägg så var det väl inte sådär jätte.. förståendeligt?(kommer inte på ett bättre ord) Men det var skönt att skriva av sig lite. Jo, men det var det.

Den här veckan har jag hängt mycket i stallet och i skolan. Såklart. Vi hade ett no-prov i onsdags. Det gick väl sådär, kan inte riktigt avgöra ännu..
Och idag var det äntligen den dag som jag har längtat efter i veckor! Det var nämligen skridskoåkning som stod på klass 9A's idrottsplanering. Jag var verkligen jättespidad och ivrig när vi gick till Brynäsvallen. Så det var verkligen väldigt skönt att lägga all den energin som jag hade på åkningen. Jag saknar verkligen att lira bandy! Iallafall. Det var en rolig idrottslektion. Den sista halvtimmen spelade vi som kunde åka skridskor på ena halvan av plan och dem andra på andra. 

Rätt som det var så ramlade jag, flög rättare sagt(heh, enligt Malin.. Jag kommer inte ihåg någonting från när jag ramlade). Jag slog i huvudet mot isen först och landade på min arm. Det gjorde inte så jätteont då, men när vi gick tillbaka till omklädningsrummet så höll jag liksom på att svimma. Huvudet dunkade, armen likaså och det känndes som om jag brann innuti kroppen. Mådde illa gjorde jag också. Hahhaha, vad klantig man kan vara asså! Just nu mår jag inte heller så bra, det kommer troligen bli ett stort blåmärke på min ana armbåge. Ajah, shit happens!


Jag spelade med Strömsbro/Skutskär's bandylag, för ca 2 år sedan. Den här matchen vann vi stort mot Saik. 10-0 tror jag. Hahahahah! Jag är den som står bredvid en Saik-spelare. Vi var så några spelare, men trots att vi inte hade några avbytare den här matchen så vann vi. Stort.

Nej, nu måste jag planera morgondagen in i minsta detalj. Jag ska nämligen åka till Högbo med Linn. Vi ska ta bussen till Sandviken för första gången, wow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0