Nämn en häst du har...

Okej, jag är för besatt, för beroende. För att sluta blogga. Men det har jag. Typ. Jag är väldigt nöjd och lycklig för att det gick så bra på träningen idag. Men jag känner mig också väldigt löjlig och barnslig, och hur kommer det sig? Jo, jag är helt löjligt ...! Det här har gått för långt, skärp dig Sofia! Du är inte en liten flicka längre.. Oh, herregud. Nu har jag börjat prata med mig själv också. Ännu löjligare. -.-

Iallafall: Hittade en liten kul grej!

Nämn en häst du har...

Stegrat med:
Shelley
Ramlat av: Frasse
Galopperat barbacka över en sommaräng med: Wilma
Hoppat över 70cm med: Julia
Ridit i hagen med: Sunny Boy
Haft på ridläger: Lollo
Galopperat över ett snöklätt fält med: Wilma
Longerat: Wilma
Ridit voltige på: Ingen, so far..
Ridit ut ensam på:
Wilma
Ridit in: Har inte ridit in precis. Men jag var den första som skrittade på en islänning, om det räknas? x) 
Duschat:
Ina
Förlorat: Sunny Boy
Badat med: Ingen
Blivit illa sparkad av: Ingen, som tur är
Skenat med: haha , definiera skena? (a)
Ridit i tre gångarter: Wilma
Ramlat av från mer än 4 ggr:
Frasse
Ramlat av från och skadat dig: Har aldrig skadat mig när jag har ramlat av precis.. Men en gång bet jag mig i tungan när Shelley stegrade och bockade, på tre ställen. Det kom en jäkla massa blod!
Är rädd för: Ingen
Har hoppat högst med(häst): Hm. Julia?
Hoppat högst med(ponny):
Shelley
Inte tycker om: Hm.. Tror jag inte tycker om någon
Rider bäst:
Julia eller Miro? Typ
Rider sämst: Ingen som jag kommer på just nu..
Ridit Barbacka på: Wilma

Ridit 2 på: Sunny Boy
Tävlat Dressyr med:
Sunny
Tävlat Hoppning med: Kalif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0