Paus?

Oh ja! Det vart som jag misstänkte.. Skolan och ridningen tar upp så mycket fritid nu i veckorna, så jag hinner inte med bloggen känner jag. Jag rider fyra dagar i veckan, två ridlektioner i kära underbara HÖGBO och två dagar rider jag Wilma. Så.. Jag tar nu en paus från bloggandet ett tag, tror jag? Det är ju ändå så många som bloggar, så det är ingen stor chans att några kommer sakna mitt bloggande? Vem kommer sakna min blogg liksom?

Men jag har inte bestämt mig än. Det här var svårt.

Hinner inte skriva mer, ska göra två läxor. Matte(om jag hittar matteboken så säga) och så måste jag planera min idrottslektion som jag ska ha på torsdag. Jag ska försöka visa mina klasskompisar vad clear/stop är för nått i badminton och pingis.. Det kommer bli svårt, eftersom jag inte fattar ett dugg själv vad det är!


Kommentarer
Postat av: emelie

HALLÅ! Jag kommer sakna din blogg :(<3



men du ska rida istället :) det tycker jag.

2010-01-12 @ 18:41:37
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: maria

jag läseeer!!!! :)

2010-01-13 @ 08:50:19
Postat av: Tim

NEJ! du får inte sluta blogga! bloggen är min kontakt till er i sverige, vad ni gör, bilder på det och allt sånt! Hur ska jag annars kunna hålla koll på er?! du behöver ju inte sluta helt, bara skriva någon gång ibland sådär?



Snälla!

2010-01-13 @ 14:31:06
URL: http://timmelim.blogg.se/
Postat av: Emmis

Jag kommer att sakna den... :)

2010-01-13 @ 23:05:10
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0