1 MÅNAD OCH 6 DAGAR KVAR. 1 MÅNAD OCH 6 DAGAR KVAR. 1 MÅNAD OCH 6 DAGAR KVAR

Det var ganska överlägset att jag kom in på enreprenör, john bauer. Det lägsta var 95p. Så japp, där ska jag gå i höst. Det tar precis 7 minuter att cykla dit, i min hastighet. Och nej, det är ingen sån där himla kärringfart. Då är det race och terräng som gäller. Liiite nervös börjar man liksom bli, jag vet absolut ingen som ska gå samma programm som mig, man känner säkert igen någon, men inte liksom känner. Jag har vänner i andra programm så jag lär väl hänga med dem första dagen. Nej gud vad läskigt. Tänk första lunchen, på en helt ny skola. Uuuusch, hahaha. Nej men nu känner jag mig fånig. Det kommer bli bra. Nu är man klar med grundskolan, fatta vad skönt! Men jag kan inte riktigt förstå det än.

Om precis 1 månad och 6 dagar far jag till Italien. Där ska jag festa loss med min moster, Diddi Britta Andersson. Vi ska b.la åka till Toscana där dem spelade in new moon. AAAAAAAAAAAAAAAH! Fontenen som är med i filmen satte dem dit när dem spelade in och den står fortfarande kvar! Och man måste ju bara springa i den själv, och gå ner under klocktornet.

Här kommer bilder på Toscana! Längtar som attans.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0