24 Juli

Idag var man flagg ute i skutskär hela dagen. Det var asnajs, men en bättre post kunde man väl ha fått? Såg inte starten. Jag älskar att se starten. Oj förlåt. Alla älskar ju starten! Men jag ska inte klaga. Fy vad det händer mycket där. Killar som går runt i kallingar. Killar som joggar i kallingar. Killar som drar ner braxerna mittframför en. Och.. HAHAHA. Och såklart, bra körning och snygga hojar. Hojarna är det näst viktigaste. Jag har alltid gillat Honda och KTM. Liksom dem vanligaste märkerna. Men nu har jag mer och mer börjat gilla Yamaha. Fast jag har aldrig kört en sån, men dem ser rätt häftiga ut. Förstå att komma klädd i rosa utrustning, blå cykel och rosa däck. HUR COOLT ÄR INTE DET?

Nu, bort med mc snacket. Efteråt drog jag och pappa till mina kusiner. Deras pappa fyllde år. Det vart kubb och grillat. myyys. Det var Patriks lag mot mitt lag på kubben. Gissa vilka som vann? Han som är en dålig förlorare, eller jag som har den rätta knycken? Hm, svååårt. 2-0 vart det, och jag är stooolt som tuppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0