morfarer

Igår kom min morfar, okej, han är inte min riktiga morfar, men ändå, hem till oss för att lämna två tröjer han köpte på Power meeting nere i Västerås. Dem är cool, men den bästa tröjan är nog en AC/DC som inte är inhandlad ännu.. Förstå vad snyggt, ljusa jeans och en mörk t-shirt med ett tryck på. Enkelt men så jäkla snyggt.

Idag ska vi åka och hälsa på min morfar. Inte den som var här igår. Utan min riktiga. Men morfarn som var här igår är som en morfar, eftersom han har funnits i min mormors och hennes barns liv i flera flera år. Idag ska vi till Kilafors. Där alla bönder bor. Det finns ungefär en ica, en pizzeria och en jäkla massa hagar. Och såklart tar jag en massa kort. tuddels nuddles. 

Imorgon ska jag, Moa och Emelie käka jordgubbar och sola i Högbo. sweet potatis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0