natti


Namn: super-söta-socker Sofia
Piercingar: Inga, jo. Öronen men jag har aldrig något i dem.
Tatueringar: Japp, en enhörning som täcker upp hela ryggen. Sjukt najsig.
Längd: 165 säger vi
Skostorlek: 37
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Nej, men jag gillar någon riktigt riktigt mycket.
Önskar du att du bodde någon annanstans: YES BOX
Tycker andra att du är attraktiv: Jaja, alla tycker jag är attraktiv.
Vilket shampoo använder du: Just nu är jag beroende av Gliss. Men det brukar ändras lite då och då. Japp, jag kör på billiga hårprodukter.
Vilken parfym använder du: Ingen.
Vad är du rädd för: ORMAR
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR!!!!


SENASTE

Film du hyrde: Det var bara för någon dag sedan. Tre st. Alice i underlandet, it's complicated och fregment eller vad den heter. Den sista var riktigt bra iallafall. Dakota Fanning är fem tosters.
Film du köpte: Hm.. Nej asså jag kommer inte ihåg. haha.
Låten du lyssnade på: Jag lyssnar på The Letter Song just nu. Tyler Hilton. oh yes!
Låten du hade på hjärnan: Amen samma svar som ovan. Det är därför jag lyssnar om och om igen.. x)
 Låten du laddade ner: Tyvärr, jag är en snäll flicka som inte laddar ner. Men jag har personer som laddar ner åt mig, men det är en annan sak..
Personen du ringde: Emelie eller Pappa.
TV program du tittade på: Hm, det var ett tag sen. Top model kanske?
Personen du tänkte på: Linn xD, eftersom det stod redan Linn här. Ja, jag har snott den här listan av Emelies bdb. Haahahah.


FAVORIT
Mat: Nudlar
Låt: Guuuuuud vad svårt. Jag har ingen aning.
Sak att göra: Käka jordgubbar, nej, jag vet inte. Jo det gör jag, men det säger jag inte. Hö hö.
Sport: Svåååårt. Jag gillar att rida, men jag vet inte om det är min favorit? Jo, det är det kanske. Men jag älskar att kolla på motortävlingar. Som cross.
Dryck: iiiiskallt vattten!
Kläder: Jeans och t-shirt. Eller shorts. Enkelt sådär.
Film: Jag kan inte sluta tänka på Bert och hans polare. Så det får bli den! Eller Waynes world, den är också skön!
Bil: BIL??? Fjant. Man ska ha motorcykel! Fast egentligen, vart ska man lägga shoppingkassarna? Okej då, Ferrari GT utan tak. 


ANTAL
Gånger du varit kär: Två
Gånger ditt hjärta brustit: HAHAHA,
Hjärtan brustit på grund av dej: Några tusen x antal gånger, sry.. Mev vad ska man göra?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: HAhaha, inte mycket. Sist var det vilket gymnasie man skulle gå i iallafall.
Ärr du har på kroppen: Några ärr har man väl. Men vette fan vart dem är.


SENASTE
Bok du läste: Om moppeboken räknas så är det den. Annars har jag ingen aning.
Personen du fick mail av: Min chef skulle jag tro. Eller moster. Det är typ bara dem två jag mailar med xD
Personen du fick brev av: Gävlepartiaffär eller banken. I donno.
Personen du fick sms av: Orkar inte kollla. Typ, Linn eller nån.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag fakriskt. Händer inte så ofta.


ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: Doppat jordgubbar i smält glass med Emelie i boulongern och varit på agilitytävling.
Var det kul: Yep.
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på vad jag ska göra. Imorgon jobbar jag Em, så då kan jag sova till lunch! hehe :D
Gillar du att slåss: Jaja, älskar.
Vad ska du göra ikväll: Sova.

Är du seriös: Ibland, ibland inte.
Vad är du allergisk mot: Ingenting, när jag var liten var jag allergisk mot brorsor. hahahah                                                                                                                ¨
Var har du ont:
Nacken, för jag sitter konstigt. Man kanske ska ändra ställning.
Använder du hårspray: Nej.
Kan du stå på händer: Det kan jag säkert. Om jag vill.
Favorit serie: One tree hill!!!


ÖVRIGT
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ja, men inte till allt.
Är du glad nu: Nej, är mer trött.
Var du glad igår: Japp.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Japp!
Vad dansar du till: Cuntry, HAHAHAHAHAH
Stockholm är: bajs litet jämfört med Gävle.
Kan du sjunga: Ja visst kan jag det... men inte bra.
Mer värt än guld: Kärleken. naaaawh, familj och vänner såklart!
Spaghetti eller makaroner: Beror på.
Ett land jag helst vill besöka: USA
Ska bli skoj: ITALIEN DEN 6:E AUGUSTI!!!!!!!!!
Ska inte bli skoj: Första dagen på gymnasiet. Fatta vad nervös man kommer vara!!
Sparar till: Hoj till nästa sommar, fast, jag har inte börjat än..
Väntar på: Att den här listan tar slut så man kan lägga sig någon gång!!

Pålägg som gäller: Ost, men inte vilken som helst. Edamer ska det vara.
Dagens dryck: Vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0