20 juli

Jag har träningsvärk! Som säkert är från söndagens körning. Jag körde en fiddy och en cross 85cc. HAHA. Men shit vad kul det var. Jag längtar så in i helvete tills jag skaffar en! Som förhoppningsvis blir av i april någon gång, då säsongen börjar dra igång igen. Nu är den ju mitt i.

Jusste, på tal om tävling. På lördag och söndag är det sverigecupen i skutskär. Jag har tänkt vara där hela helgen. På lördag är jag flaggvakt och söndag ska jag bara kolla på snygga killar utan tröja. HHAHAHAHA, MADDE ÄRU PÅ? Nej jag skoja. Eller nej det gjorde jag ju inte. Men ändå.

Jag kom precis hem från en två timmars promenad med mina voffsar. Med hopp om att den här jäkla träningsvärken skulle försvinna med nej då. Den är kvar den. Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0