7 dagar kvar

Nu är det dags för mig att kopiera något som Emelie har lagt upp på sin blogg. Mohhahaha. Hon brukar alltid  tjuva frågor som jag har. Förresten. Om en vecka är jag i Italien. Inte för att det hörde till det här men ändå. Fan, jag får inte bort strecken under texten. hahaha.


Favoriter


Glass: Kulglass är skiiitgott! Choklad och vanilj. Mmmmmmh!
Musik: Johan Palm, Robyn, Tyler Hilton, Mando Diao, The honoray title, Jonas Gardell -Aldrig ska jag sluta älska dig. Åh vad jag älskar den låten. Hur vacker som helst!!
Färg: Lila, grön, marinblå, svart och vit. Många favoriter som sagt.
Film: Remember Me och alla HP filmer. Alla sju eller hur många dem nu än är.
Språk: Sims språket. Hdsjgisfg. Nej jag skoja. Jag gillar Brittiska jag med. Som Emliah.
Länder: Italien. Duh.
Städer: London.
Skolämne: Idrott. Alltid idrott.
Mat: Grillat.
Sport: Cross och ridning. Men jag gillar hockey också, men att kolla på. Go Brynäs liksom.
Såpa: Den enda jag kan komma på är Andra Avenyn. Jag älskade Rederiet när det gick. Men det var väl 100 år sedan.
Tv-program: The Big Bang Theory, Ugly B, Desperate Housewife och Grey's.
Efterrätt: Något chokladigt.
Band: The Honoray title.
Idol: Idol har jag inte. Men min gud är Travis Pastrana!
Klädesplagg: Något bekvämt. Jeans och t-shirt. Eller shorts.
Affär: H&M.
Kex: Kexchoklad?
Chips: Lätt saltade. MMMMH!
Läsk: Cola.
Drink: Vodka Lime tror jag det var. Eller jag vet inte.
Bil: Saab. hahaha. nej nu skojar jag, igen! Jag gillar ferrari. Det har alltid varit ferrari. Men volvo är helt okej det med. Hahha.
Egenskap hos annan människa: Humor, jag håller med Emelie på den här också.
Modell: Tyra, hahaha. Nej jag vet inte. Jag bryr mig inte heller.


Och nu saker jag verkligen hatar:


Språk: Finska. Yksi kaksi kolme.
Skolämne: Matte och No.
Mat: Fiskbullar.
Affär: Teknik magasinet och en butik jag inte ens kommer ihåg. Typ, nej jag kommer inte ihåg. Haha, men min lillebror älskar den iallafall! BR är också ganska jobbig.
Artist: Eric Gadd ger mig rysningar. Och inte på ett bra sätt.
Tv-program: Unga mödrar.
Filmer: Lost in Translation. Hur trög som helst!
Egenskap hos annan människa: Tröghet. Hahha, nej. Men dryghet kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0