eclipseeclipseeclipse

Vi håller på att göra om vårat(läs;mitt dårå eftersom det är bara jag som bor på övervåningen dårå, hehe) badrum. Och just nu, är det ju mörkt, och det enda jag ser, okej, nu överdriver jag en bit, men skitsamma, jag ser en vit toalett ligga på golvet. Och varje gång jag tittar åt det hållet så tror jag det är en vit hund. Jag blir asrädd varje gång. Det är inte kul. Hahahaa, toaletten ser ut som mina kusiners hund, Rasmus. Fy vad läskigt. Jag kanske ska flytta på den, hahaha.

Iallafall. Jag pratar nu med Emelie, vi inväntar klockan ska slå tolv så vi kan boka twilight biomaraton biljetterna. Dem börjar säljas imorgon, och vi chansar att dem kommer släppas klockan tolv, inatt. Bara för att jag är dötaggad på biljetterna... Fatta vad kul att se ALLA TRE FILMER på raken, hel kul ju. Så lyssnar jag på soundtracket till new moon. Possibility- Lykke Li. Asbra, helt fantastisk. taggad.taggad.taggad.


tack gud, jag älskar mitt liv. Sf har stängt ner sin hemsida för att dem håller på att göra om. kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0