idag och igår

Igår red jag ett dubbelt ridpass i Högbo för att komma ikapp, eller vad man säger. För det hände så mycket i skolan i slutet av nian, så då var jag tvungen att hoppa över några ridlektioner. Så nu tar jag ikapp dem istället. Och det gick bra, hade först en som inte har kontroll på sina ben ibland och sen en hispig men snällt sto som jag hade markarbete med.

Iallafall. Sen mötte jag upp Emelie, Linn och Moa i boulongern. Där käkade vi jordgubbar och mös, senare gick vi hem till Moa och slaggade över där. Och ja, det var mina gubbar. Måste bara säga att det är otroligt skönt med sommarjobb, trots långa timmar om dagarna så får man ju lön och det behöver jag verkligen! Imorse runt ett käkade vi thai och cola till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0