rubrik typ liksom hära dårå

Vaknade runt åtta imorse och kunde inte somna om. Så jag gick ner, tog en skål coco pops och satte mig på studsmattan och käkade frukost. Sen sov jag två timmar i hängmattan. DET HÄR KALLAR JAG LOV!

Idag var min första riktiga lediga dag. Jobbar nästan varje dag nu, och det är ganska kast.. Långa timmar och ja, långa timmar. Iallafall, sen cyklade jag till stallet. Gick först en promenad med wilma hem till min kusin. Hon kom nämnligen hem från Tyskland för några dagar sen.. Hon jobbar och har pojkvän i Tyskland. Sen raceade jag med Linn och Julia med deras hästar i skogen. Det var kul.


smått från idag
   


random endurobilder, från senaste i skutskär.
     
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0