Fina minnen

Jag vet inte om han är död, jag vet inte! Hur hemskt är inte det? Om han lever, så borde han vara typ 28 år? Om han lever, vart är han då någonstans? Min Sunny, min.

Sunny Boy var min första medryttarhäst. Han stod uppstallad i Tofors men också i Järvsta ett tag. Hans stallkompis var min nuvarande Wilma. Kan ni föstå det? Fatta vad glad jag blev när jag fick se henne igen. Han var ponnyn, min bästa vän, jag älskade mest av allt.

Jag har så otroligt fina minnen av min Sunny. Det känns som om det var igår jag och mamma skrittade hem till min mormor, jag kommer ihåg att vi red upp på hennes baksida. Hon tyckte inte alls om att jag satt på hästen, det var alldelles för farligt tyckte hon. Hon var sådär överbeskyddande som dem flesta morföräldrarna brukar vara. Hehe. Jag saknar henne otroligt mycket!

Jag hittade en video som hans förra ägare hade lagt upp på youtube. Mathilda är en barndomsvän till mig, så jag hoppas det var ok att lägga upp den här!

Vi ses i himlen komips! Jag hoppas på att det är du och mormor som står där och tar emot mig när jag kommer. Jag älskar er.

Bilder från videon









Ni kan inte förstå hur mycket jag gråter nu... Pinsamt! x)<3


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, sofia din lilla bölis :D<3

2010-03-05 @ 20:51:14
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: linn

haha, han var gullig ^^<3

2010-03-07 @ 11:25:58
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: emelie

Han har slime i handen, hahahahha xD

2010-03-07 @ 13:56:21
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0