Här är sanningen, take it or leave it!

Jag har fått många många kommentarer angående det här, folk har tillochmed kommit fram på stan och frågat. Det är inte klokt alltså! Men det är sant. Jag är själva Sofian som söta Benjamin Wahlgren sjunger om. Jag inspirerade honom en sommar, när både hans och min familj var i Italien.



´



Hahahahah, jag är så grym på att ljuga. Eller det där var ingen lögn, det var en.. jag vet inte. Han är 97:a, alltså ett år äldre än min lillebror Alexander. Hahahah. Men det är lugnt, distansförhållande och några år i mellan spelar egentligen ingen roll. Åldern är bara en siffra, eller hur Ben!? Det jag försöker säga att han är världens gulligaste och skönaste 13-åringen i världen!

Kommentarer
Postat av: Lexie

då ska jag göra det! :)

han är så söt! :)

2010-03-22 @ 09:35:49
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0