Ingen rubrik

Vi var för många som skulle på bion igår och eftersom det var premiär på Remember me så var det ju jättemycket folk där. Och därför fick vi inte plats. Men vi hade det lika roligt ändå, vi hade filmkväll utan film hos Emelie istället! Hahahaha, Emelie har lagt upp några bilder på hennes blogg, men det är helt okej, ni behöver inte går in där och se dem för jag ser helt flummig ut!

Men innan vi åkte till henne så var jag och Frida i Högbo. Jag brukar hoppa Julia på hoppspecialen men hon var tyvärr halt så jag hade Chili istället. Och det gick väl bra, han stannade någon gång med det var helt mitt fel. Det är synd att det inte går att filma med min mobil, för om det gick, då skulle jag lägga ut dem här på bloggen. För jag tror speciellt att min kusin i Tyskland skulle uppskatta det. Men en bild igår vart det iallafall! Hahahahah.


Det är verkligen bra kvalite. Huh?

Nu måste jag göra mig klar, ska snart till ett par klasskompisar för att träna och göra en musikanalys som vi ska redovisa inför klassen nästa gympa lektion. Hur kul som helst, på en lördag. Jättekul verkligen! Ikväll blir det mys med familjen framför Melodivestivlen. Jag gillar Salem Al Fakir mest, men jag tror Anna Bergendahl eller Peter Jöback vinner, vi får helt enkelt se!


Kommentarer
Postat av: Tim

ja, det hade jag! du kanske kan låna någons kamera?

2010-03-15 @ 00:05:05
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0