S O L S K E N

Det är perfekt väder ute nu, vilket är ett härligt tecken på att det snart är vår! Nästa vecka säger dem att det kommer bli plus grader, jippie yay. ;D Det bästa som finns är att bli väckt på morgonen av den varma solen. Och den näst bästa är dem underbara drömmarna jag har börjat drömma. Thihih.

Jag har nynnat på den här låten hela jävla morgonen, haha. När jag var liten så älskade jag värsta blandade artister som Magnus Uggla, Robyn, Bob Marley, MJ, Britney Spears och Östern med Resten. Hahha. Jusste nu när jag ändå kom in på MJ och Marley så hittde jag två gamla vinylskivor för någon dag sedan. Eftersom jag har älskad dem i hela mitt liv så betyder dem ganska mycket för mig, så jag ska sätta upp dem på min ena vägg, det kommer bli asnajs! Jag ska bara hitta ramar som passar, ni kommer få se resultatet senare.
Puss, nu drar jag till Mimosen med Frida.


Hon kommer med solsken till mig..
Jag har väntat hela sommaren på s-o-l-s-k-e-n tiiiiiiill mig.

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHHAHA PAAAAAAARTYYYY! med småttingar, men ändå liksom, hähä :D<3<3<3

och ja, vi är lite sjuka :)

2010-03-04 @ 12:49:17
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0