wednesday

Efter skolan idag åkte jag hem en snabbis och sen träffade jag min kusin Maria på stan. Vi käkade på George och sedan köpte vi en present till hennes kille som fyller 20 år imorgon. 

Och jag köpte ingenting, jag är stolt! Hahha. Jag måste ju spara pengar. För det första så åker ju jag till världens-bästa-land i sommar(ja, jag vet, jag har väl tjatat om det i varje inlägg nu) så jag behöver pengar till det, jag behöver också uttrustning till Hugo och sist men inte minst, vill jag ha en moppe, för hur annars ska jag kunna ta mig fram? Det går inga bussar till H's stall. Och jag vill också skaffa en större cross, men det får jag väl satsa på nästa säsong istället. Jag ska sälja min Honda till lillbrorsan tror jag. Så han får något att leka med. Hehe.

Imorgon blir det Hemlingby hela dagen. PUUUUUUUUUUULKA! Jag är faktiskt väldigt taggad, pulka är ju askul! Hahha. Och förhoppningsvis så lägger jag upp ett par härliga bilder när jag kommer hem sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0